Salutare tuturor!
Cu aceasta problema m-am confruntat si eu.
Am si eu niste nelamuriri referitor la Duplicat. Daca ii deschidem duplicat (asta in cazul in care nu ne-a prezentat la angajare nici un carnet), conform HG 1449 din 24.12.2007, pe prima pagina scriem cuvintul "Duplicat", indicind seria si numarul carnetului de munca original, cum procedam atunci?
Dupa indicarea vechimii generale in munca, in duplicat se inscriu datele privind perioadele concrete de munca, aceasta ar insemna ca varianta cu "lasarea locului liber pe prima pagina pentru inscrierea ulterioara a datelor, dupa ce salariatul va "cauta" certificatele de la locurile precedente de munca" - decade.
Recent am angajat o persoana, la fel fara carnet de munca. A spus ca l-a pierdut. Eu i-am deschis unul nou, fara a indica "duplicat". Acum persoana data este internata in spital si a adus un buletin de boala. Deoarece carnetele de munca anterioare au fost "pierdute", dupa spusele salariatului, stajul de munca pentru calcularea buletinului este mic, de 3 luni, cit a lucrat la noi - respectiv compensatia va fi mica. Cind a auzit asa, a doua zi mi-a adus carnetele "pierdute" care din senin s-au gasit (si cel vechi si cel nou). Ce spuneti de asa situatie?